Friday, February 18, 2011

kekenyangan yg x terucap.....

fuh,,...
mmg kekenyangan aku hari ni...
pas alik dr kelas CTU je..
aku,aizat.zul ngan amn...
gi mkn kat bandar u..KFC..
hoooooo...
ngidam wooo...
giler la...mkn smbil sembang2...
mmg tmpt tu kitorg yg pnye.,..
dgn gelak hantu smua kuar dr mulot...
x kisah da org2 yg mkn kat c2..
jnji perot kenyang...huh sodpa nyooooo...

ha mlm nye pulak...
aku teman aizat ngan aman gi runner burger...
kat dlm kampus uitm tu..
fuh pnat beb ketok bilik satu2...sambil jerit..
BURGER!!!!!!!!! BURGER!!!!!!!!!!!!
hahahaha...mcm ape tah...
tp bez wooooo....laku selaku lakunye...
mmg dak2 ni kebulur...
jmpe plak runner aizat ni pompuan...
fuh muke mcm ROSSA..
ala yg nyanyi lagu ayat2 cinta tu...
terfana seketika..

lepas runner burger..
gi plak lepak2 kat lan cafe..
fuh pekena air jus buah gelas besar yg harge nye rm1.50...
fuh mmg kembung perut aku..
mkn plak nasi grg ayam..
gilor la..
sendawa kfc pon x abih ag ..
da bedal plak nasi grg ayam..
mmg senak la...
da tu smabil mkan plak dok gelak2..
mcm ngok aje..
tau2 je la perut senak...
gelak plak tu..
rase nak terbarai perut ni..

pape pun ...
aku happy hari ni...
lpak2 nagn dorg..
make me up and cheer up...
tq...
ZUL,AIZAT,AMAN ngan sape tah ag sorg tu...
nnt lpak ag weyh..

2 comments: